Práce Nabídka zaměstnání

VŘ 2/2022 Vedoucí oddělení geoinformatiky a řízení změn

Pavel Kowalski
595 622 194
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Pružná pracovní doba

  • min. vzdělání

    Vysokoškolské

Nástupní plat 24 770,- až 36 470,- Kč

1. kontakt: podání přihlášky viz text níže
Bližší informace: Ing. Pavel Kowalski, B 216, tel.: 595 622 194, pavel.kowalski@msk.cz

Charakteristika vykonávané práce:
Řídí oddělení geoinformatiky a řízení změn. V rámci dané kompetence zajišťuje správu a údržbu informačního systému digitální technické mapy (IS DTM), vazbu IS DTM na digitální mapu veřejné správy a další systémy, vedení agendy DTM v souladu s legislativními požadavky dle zákona č. 47/2020 Sb. Plní roli manažera správy DTM? zajišťuje správu a údržbu datových vrstev a aplikací pro potřeby odboru územního plánování a stavebního řádu v souladu s platným stavebním zákonem, zajišťuje správu a údržbu datových vrstev a aplikací GIS pro potřeby agend krajského úřadu i zřizovaných či zakládaných organizací kraje, připravuje metodické a koncepční podklady pro standardizaci a rozvoj nástrojů DTM a GIS. Do působnosti oddělení spadá i řízení změn souvisejících s pořízením a vyřazením informačních a komunikačních technologií.

Požadované vzdělání: VŠ

Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (zejména sada nástrojů Office 365), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Praktická znalost GIS. Výhodou je znalost metodiky TOGAF, ITIL nebo obdobné, zkušenost se zpracováním dokumentace pro projekty financované z dotací EU.

Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) osvědčení vydané MV podle § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb.,
e) čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb.,
f) přihláška.
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).

Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.

Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 4.2.2022 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.

Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.