Administrátor/-ka zákaznického servisu (s využitím angličtiny + italštiny / španělštiny / portugalštiny)
Co bude náplní Vaší práce?
- zodpovědnost za externí zákazníky, reklamační proces počítačových komponentů
- řešení denních požadavků zákazníků včas, dle interních pravidel a ke spokojenosti zákazníků
- schopnost nacházet alternativní, efektivnější řešení požadavků zákazníků
- průběžná kontrola procesu obdržení, opravy i odeslání reklamovaných produktů
- příprava podkladů k fakturaci, reporting
- spolupráce s ostatními odděleními zákaznického servisu – zejména oddělení oprav
Co byste měli splňovat?
- min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
- nezbytná znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
- znalost španělského, italského nebo portugalského jazyka podmínkou
- schopnost samostatného řešení problémů, orientace na detail, rychlost, spolehlivost
- schopnost komunikovat a prezentovat problémy širokému okruhu zákazníků
- výborná znalost MS Office (Excel, Outlook, Word)
- týmový hráč - spolupráce s ostatními členy týmu