1. kontakt e-mailem. Své CV a motivační dopis zašlete prosím na e-mail: sekretariat@sectron.cz
Pracovní náplň – Vyhledávání nových obchodních příležitostí a péče o stávající zákazníky - organizace schůzek, návštěva zákazníků, prezentace produktů; Vedení projektů v oblastech IoT aplikace a elektromobilita - senzory teploty, výšky hladiny, kvality ovzduší a jejich propojení s cloudem pro vzdálenou správu; GSM Key (ovládání pohonů vrat mobilním telefonem); nabíjecí stanice, wallboxy, přenosné nabíječky pro elektromobily; Spolupráce s produktovým oddělením, výrobou a externími partnery.
Požadujeme – SŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření; aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B2 nebo vyšší; práce na PC na úrovni pokročilého uživatele; zákaznickou orientaci a týmovou spolupráci; nekonfliktní vystupování a kultivovaný projev; tah na branku, orientaci na výkon; schopnost pracovat samostatně, systematicky, pečlivě; spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k práci; ochotu a potenciál pro učení se nových věcí; řidičské oprávnění skupiny B.
Výhodou – VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření; praxe v oboru telekomunikace, elektrotechnika, energetika; znalost SAP
Business One; absolvovaná školení komunikačních dovedností a jednávání se zákazníky; aktivní znalost německého nebo polského
jazyka slovem i písmem.
Nabízíme – odpovědnou práci v dynamickém kolektivu stabilní firmy; motivační odměňování; flexibilní pracovní dobu; možnost kariérního růstu; školení komunikačních dovedností a odborných znalostí; firemní jazykové kurzy s českými lektory i rodilými mluvčími.
Benefity: příspěvek na životní kapitálové pojištění/důchodové připojištění 1 350 Kč měsíčně, služební notebook a telefon, pololetní a vánoční odměny, stravenkový paušál.
Nástup možný ihned.