1. kontakt telefonicky v Pondělí - Čtvrtek 10:00 - 16:00 hod. na č. 730 121 654
Požadavky: ŘP sk. B, základy angličtiny, komunikativnost, samostatnost, umět se rozhodovat, orientace ve světě internetu, znalost kancelářského balíčku MS 365 (Office),
Náplň práce:
pravidelná fakturace, příjem a zadávání objednávek do IS, pravidelný a proaktivní telefonický kontakt s odběrateli a dodavateli, zodpovědnost za korektní vztah a řešení problémů s obchodními partnery, přispívat k optimalizaci pracovních postupů s cílem zvýšení produktivity svou aktivitou a zaujatostí přispívat k celkovému prospěchu společnosti. Celkové administrativní zajištění chodu společnosti a být tzv. pravou rukou k jednateli společnosti.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, služební telefon, Home Office, flexibilní pracovní doba, aj.