Místo výkonu práce: Hrušovská 2678/20, Moravská Ostrava
1. kontakt e-mailem, telefonicky.
Náplň práce:
- zodpovědnost za externí zákazníky, reklamační proces počítačových komponentů
- řešení denních požadavků zákazníků včas, dle interních pravidel a ke spokojenosti zákazníků
- schopnost nacházet alternativní, efektivnější řešení požadavků zákazníků
- průběžná kontrola procesu obdržení, opravy i odeslání reklamovaných produktů
- příprava podkladů k fakturaci, reporting
- spolupráce s ostatními odděleními zákaznického servisu - zejména oddělení oprav
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání
- nezbytná znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
- znalost španělského nebo italského jazyka podmínkou
- schopnost samostatného řešení problémů, orientace na detail, rychlost, spolehlivost
- schopnost komunikovat a prezentovat problémy širokému okruhu zákazníků
- výborná znalost MS Office (Excel, Outlook, Word)
- teamový hráč - spolupráce s ostatními členy teamu
Zaměstnanecké výhody:
- jednosměnný provoz
- motivační bonusy
- příspěvek zaměstnavatele na kartu Multisport
- stravenky
- dodatková dovolená
- sick days
- jazykové kurzy v pracovní době
- permanentky na sportovní aktivity
- volnočasové akce
Nástup ihned (dohodou).