Práce Nabídka zaměstnání

Asistentka jednatele

  • vztah

    Dohoda o pracovní činnosti

  • směny

    Pružná pracovní doba

  • min. vzdělání

    ÚSO (vyučení s maturitou)

Nástupní plat 20 000,- až 25 000,- Kč

1. kontakt e-mailem. Životopisy zasílejte na: cajka@eko7.cz
Uchazeči splňující předepsané předpoklady budou pozváni k výběrovému řízení.

Náplň práce: Fakturace - kontrola a nahrávání vystavených Fa. Vystavování fa na
koncové zákazníky. Příprava faktur pro konečné zaúčtování. Tvorba dat pro kontrolu.
Obchod - Příprava ceníků, kontrola aktuálních cen. Komunikace s koncovými zákazníky.
Sklady - kontrola skladových položek, hlídání termínů, komunikace s dodavateli,
vyjednávání cen. Tvorba příjemek + výdejek do ekonomického systému.
Logistika - plánování a příprava podkladů pro svozy materiálů. Objednávání přeprav u
smluvních partnerů.

Co od tebe očekáváme: Dokončené SŠ vzdělání. Základní znalost anglického jazyka pro
komunikaci s dodavateli. Znalost práce na PC, zejména MS (Excel, Word). Pečlivost.
Ochotu učit se novým věcem.

Nabízíme: zaškolení na danou pozici, práci ve stabilní společnosti - pracovní doba - dle domluvy.


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.